Probleme relantiu

Probleme ale motorizarii si transmisiilor

Re: Probleme functionare motor

Mesajde mariusmrs » 09 Aug 2013, 04:55

Aseara ,cand un coleg de'al meu se pregatea sa plece de la munca, m.am dus la el la masina sa mai stam putin de vorba ..a pornit masina ( o dacie din 97) , si stand la ralanti, i.am zis sa coboare jos sa vad ceva...m.am urcat la volan, si.am observat cu stupoare ca dacia lui nu avea nici cel mai mic tremurat in volan sau in caroserie la ralanti ! Am ramas masca! Sa nu mai zic de faptul ca de fiecare data porneste perfect,fara caraiala sau alte alea...asta e ,daca mecanicii din buzau la care ma duc dau din umeri si spun ca e normal sa tremure asa la ralanti,si ca nu stiu ce sa.i mai faca,asta inseamna ca majoritatea sunt praf...
mariusmrs
 
Mesaje: 413
Membru din: 09 Oct 2012, 16:37

Re: Probleme functionare motor

Mesajde luca 76 » 09 Aug 2013, 06:55

Avand si eu aceeasi problema,dupa ceva bani investiti fara folos(tampoane motor,aprindere,etc...) am ajuns la concluzia ca de vina e interfata dintre volan si scaunul soferului. :ymhug:
luca 76
 
Mesaje: 123
Membru din: 09 Oct 2011, 15:32

Re: Probleme functionare motor

Mesajde mariusmrs » 09 Aug 2013, 08:44

/:) Adica ce vina are soferul ca face masina asa? Nu-mi spune ca si tu consideri ca asa e normal sa faca !?
mariusmrs
 
Mesaje: 413
Membru din: 09 Oct 2012, 16:37

Re: Probleme functionare motor

Mesajde zalmoxiss » 09 Aug 2013, 13:02

nu, nu este normal dar in general se merge pe principiul asa fac toate. La unele tremura tare, la altele mai putin si mai rar deloc. Asta o gasesti in primul an de functionare apoi incet incet se aplica principiul de mai sus. Daca esti un tip perfectionist atunci trebuie sa te pregatesti cu rabdare si cu multi bani ca sa o faci sa nu mai tremure. Cand am avut Dacie un mecanic mi-a facut dupa o revizie la motor cu multe componente schimbate sa mearga motorul lin, ba chiar a pus un pahar cu apa pe capacul de chiulasa si evident nu tremura, adica avea putin tremurat de valurele in pahar dar si alea abia perceptibile. Era foarte bine echilibrat atat motorul cat si fortele care actionau asupra lui. Dupa 2 luni de zile am vanduto :) ''asta la vista'' si nu uita ca motorul la Dacia este simplu- rudimentar comparativ cu cel de cielo iar aici reglajele sunt mai complexe.
Imagine
Avatar utilizator
zalmoxiss
 
Mesaje: 829
Membru din: 07 Apr 2011, 20:28
Localitate: Galati

Re: Probleme functionare motor

Mesajde mariusmrs » 09 Aug 2013, 13:50

Mda...stiu ca e motorul mai simplu la dacie ,insa am dat un exemplu in sensul ca mi se pare aiurea ca o masina gen dacia sa aiba un mers mai frumos al motorului decat al unui cielo pe care, credeti-ma ca l-am tot dus la verificat si degeaba...un alt "mecanic" imi zicea ca poate fi o supapa care nu inchide bine..da-o-n colo de supapa ca motorul merge rotund ,doar ca tremura interiorul si volanul,lucru care la inceput cand am cumparat-o, nu-l facea...cum o accelerez la 1000 si un pic de ture nu se mai simte nimic, cum coboara la 900 de ture ,tremura...tind sa cred ca mai bine lasam fisele si bujiile care le avea masina cand am cumparat-o ..m-am pus desteptu de mine si am cumparat mare rahat de bujii Champion la 30 de lei si fise la 32 de lei...uneori ma gandesc daca nu chiar asta o fi problema..uneori nu tot ce cumperi nou e si bun...
mariusmrs
 
Mesaje: 413
Membru din: 09 Oct 2012, 16:37

Re: Probleme relantiu

Mesajde Cielino » 19 Aug 2013, 17:52

Am si eu o mica problema, poate ma poate ajuta cineva. Pe benzina relanti-ul est ok indiferent de temperatura sau de cat de mult o turez inainte. In schimb pe gaz cateodata, doar cand este cald motorul imi scade turatia cand este pe liber pana la 5-600 de ture si se balbaie. Mentionez ca nu face asta permanent ci doar cateodata. I-am curatat iak-ul, filtrul de aer, VSS-ul este nou. Ar putea fi de vina gazul (calitatea lui) sau sitele din plaman? Dar daca ar fi asta de ce nu face permanent? Multumesc.
Cielino
 
Mesaje: 4
Membru din: 12 Aug 2013, 20:33

Re: Probleme relantiu

Mesajde SMV » 19 Aug 2013, 22:10

Daca ne spui ce fel de instalatie GPL ai, poate gasim o explicatie (cu reglaj fix, cu ELC).
Cred ca locul pt. postare era mai potrivit la GPL.
SMV
 
Mesaje: 1378
Membru din: 06 Sep 2011, 21:06
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme relantiu

Mesajde darks0ul2012 » 26 Aug 2013, 15:08

Pentru o mai buna intelegere a procesului de reparatie al delcoului (G15MF) am facut o traducere dintr-un manual in rusa.
Traducerea este in engleza cu poze in format pdf. Poate va fi de ajutor cuiva

Delcou.pdf
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
DAEWOO Cielo GLE - 1995, 8v (G15MF)
Avatar utilizator
darks0ul2012
 
Mesaje: 38
Membru din: 06 Dec 2011, 23:01
Localitate: Oradea

Re: Probleme relantiu

Mesajde SMV » 26 Aug 2013, 17:05

F.util. Cred ca locul ar fi la tutoriale.
SMV
 
Mesaje: 1378
Membru din: 06 Sep 2011, 21:06
Localitate: Bucuresti

Re: Curatare I.A.C. (Idle Air Control)

Mesajde andreiii » 27 Aug 2013, 16:08

Salut! Am si eu o problema cu "papusa",1.5 16 v,cand o las pe liber sta cam la 1800 rpm,si revine la 800 in timp,ceea ce nu e normal ca ar trebui sa scada pe loc. I.A.C -ul este de vina? cablul de acceleratie e ok.
Ai vrea un Cielo,dar degeaba
Ai un Logan,cu care iti faci doar treaba !! :)
Avatar utilizator
andreiii
 
Mesaje: 119
Membru din: 10 Iul 2012, 21:18
Localitate: Ploiesti

Re: Probleme relantiu

Mesajde Iulian-IS » 09 Sep 2013, 05:29

Verifica daca IAC-ul lucreaza cum trebuie, curata si fa un reset la ECM.
Avatar utilizator
Iulian-IS
 
Mesaje: 686
Membru din: 08 Apr 2011, 14:44
Localitate: Iasi

Re: Probleme relantiu

Mesajde besche » 23 Oct 2013, 18:29

Salut !
Spuneam acum ceva timp ca aveam probleme atunci cand porneam pe benzina,le am si acum. Adica mergea motorul in 3. La trecerea pe gpl,mergea normal. Am zis ca,e clar,e de la injectoare. Le-am schimbat pe toate 4 si facea la fel. Acum cateva zile,am pornit dimineata pe benzina--porneste la a doua cheie--mers prost--am trecut imediat pe gpl--a mers f. bine--si am trecut iar pe benzina dupa 2-3 secunde. Surpriza,merge bine ! Sa fie vina vreunui component al instalatiei gpl ? Poate trebuie sa fac o vizita baietilor de la gpl ! Multumesc !
Mai curând ești mândru de un fals decât să fii nemulțumit de un adevăr !
Avatar utilizator
besche
 
Mesaje: 169
Membru din: 17 Sep 2012, 20:18
Localitate: Constanta

Re: Probleme relantiu

Mesajde Alecu_ » 24 Oct 2013, 07:21

Verifica pompa de benzina sa vezi daca are presiune in rampa si delcoul sa fie ok. Desi cred ca ai facut asta pana acum ...
O laud, cum sa n-o laud... O laud... Daa, o laud... are roti?! ... are, are... Are volan?!... are, are... Chiar si motor! Cum sa nu aiba... are... O laud, cum sa n-o laud...
Avatar utilizator
Alecu_
 
Mesaje: 869
Membru din: 13 Mai 2012, 00:48
Localitate: Rosiori de Vede

Re: Probleme relantiu

Mesajde besche » 24 Oct 2013, 08:51

Am schimbat si pompa de benzina,am uitat sa spun !
Motorul merge prost daca-l las pe benzina,pana se incalzaste,apoi merge ok. Dar daca trec pe gpl si apoi imediat iar pe benzina,merge bine ! Curios !
Mai curând ești mândru de un fals decât să fii nemulțumit de un adevăr !
Avatar utilizator
besche
 
Mesaje: 169
Membru din: 17 Sep 2012, 20:18
Localitate: Constanta

Re: Probleme relantiu

Mesajde Liviu » 05 Noi 2013, 22:13

De cateva zile a inceput masina sa consume cam mult (cam 15-16), si sa aibe un relanti neregulat.... In sensul ca nu merge in 3, cand o accelerez e rotund, dar la relanti are parca niste intreruperi. Mai are o limitare cand ma dau la ea in special treptele 1 si 2, si in mers (foarte rar) intrerupe cateodata (la mers batraneste). Ceva idei? Fisele si bujiile sunt schimbate, sunt noi, fise tesla si bujii nkg, la fel si filtru de aer. Motorul e 1.5 8v, '99. Cu ce sa incep? Ma gandeam la motorasul de relanti sa nu fie de vina, sau debitmetru (pt consum). IAC ce e si unde se afla? Ce pot curata pana la inlocuire, sa vad daca se schimba cu ceva mersul?
'98 Daewoo Tico SX -> sold!
'00 Daewoo Cielo Hatchback -> [no topic]
Avatar utilizator
Liviu
 
Mesaje: 135
Membru din: 29 Oct 2011, 17:23
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme relantiu

Mesajde RD-Woo » 05 Noi 2013, 23:02

Liviu scrie:IAC ce e si unde se afla?


I.A.C. = Idle Air Control
detalii referitoare la senzor aici: viewtopic.php?f=29&t=106&start=25#p213
"Amateurs think strategy, professionals think logistics.." - by ME
Avatar utilizator
RD-Woo
Webmaster
 
Mesaje: 3141
Membru din: 02 Apr 2011, 04:02
Localitate: Sud-Est

Re: Probleme relantiu

Mesajde Liviu » 05 Noi 2013, 23:30

Am citit topicul, mersi. O sa fac asta in weekend, totusi nu sunt lamurit de ce e consumul mare....
'98 Daewoo Tico SX -> sold!
'00 Daewoo Cielo Hatchback -> [no topic]
Avatar utilizator
Liviu
 
Mesaje: 135
Membru din: 29 Oct 2011, 17:23
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme relantiu

Mesajde SMV » 06 Noi 2013, 17:32

Aprinderea nu comporta numai fise si bujii. Pot aparea probleme de aprindere si de la capac delcou, bobina senzor, modul aprindere, bobina inductie
SMV
 
Mesaje: 1378
Membru din: 06 Sep 2011, 21:06
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme relantiu

Mesajde Liviu » 07 Noi 2013, 20:29

Poate fi consumul mare de acolo? Intreb si eu...

PS: lucrez in service de diesel, alea le stiu foarte bine, la benzina nu prea ma pricep.
'98 Daewoo Tico SX -> sold!
'00 Daewoo Cielo Hatchback -> [no topic]
Avatar utilizator
Liviu
 
Mesaje: 135
Membru din: 29 Oct 2011, 17:23
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme relantiu

Mesajde luca 76 » 08 Noi 2013, 07:32

Verifica valoarea senzorului de oxigen pe tester(580 mv).
luca 76
 
Mesaje: 123
Membru din: 09 Oct 2011, 15:32

Re: Probleme relantiu

Mesajde luca 76 » 08 Noi 2013, 08:03

Mai verifica sa nu ai vre un injector care nu mai inchide.
luca 76
 
Mesaje: 123
Membru din: 09 Oct 2011, 15:32

Re: Probleme relantiu

Mesajde SMV » 08 Noi 2013, 18:06

Senzorul de oxigen de care bine aminteste @luca 76 trebuie sa aiba o baleiere a valorii tensiunii intre 0,1 si 0,85 mV. Daca plaja de variatie este mult prea restransa sau daca are valori mici (sub 0,4 mV) sau daca are variatii foarte lente, atunci pot fi probleme cu aceasta sonda lambda (daca masina ta este prevazuta cu asa ceva si nu cumva cu potentiometru CO; nu stiu modelul).
Pentru partea a doua de care aminteste colegul nostru se poate practica, pentru evidentiere, scoaterea rampei cu injectoare si observarea atenta a aparitiei umezelii (benzina) la injectorul care nu inchide (rampa fiind, evident, presurizata).
SMV
 
Mesaje: 1378
Membru din: 06 Sep 2011, 21:06
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme relantiu

Mesajde luca 76 » 09 Noi 2013, 08:03

Am facut referire la potențiometrul senzor oxigen,din cate stiu eu sonda lambda da eroare la bord.Scuze pentru incurcatura.
http://www.pieseautoradacini.ro/motor/2 ... Cielo.html
luca 76
 
Mesaje: 123
Membru din: 09 Oct 2011, 15:32

Re: Probleme relantiu

Mesajde jerk » 25 Noi 2013, 12:37

As avea si eu o problema....cand apas ambreajul sau daca o dau pe liber imi scade turatia sub 1000 de ture si apoi se ridica, nu se intampla mereu dar cateodata mare si motorul ... stie cineva de la ce poate fi ?
jerk
 
Mesaje: 161
Membru din: 25 Feb 2012, 17:35
Localitate: Ramnicu Sarat

Re: Probleme relantiu

Mesajde SMV » 25 Noi 2013, 20:32

Senzorul VSS.
SMV
 
Mesaje: 1378
Membru din: 06 Sep 2011, 21:06
Localitate: Bucuresti

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Motoare si transmisii

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Radio Ambient